.

ALLAH; DEVLETE, MİLLETE VE ORDUMUZA ZEVAL VERMESİN

9 Şubat 2015 Pazartesi

ÇİN'DE İNSANLIK DIŞI UYGULAMA

Çin, imamlara zorla dans ettirirken öğretmenlere çocukları dinden uzak tutma yemini ettirdi, memurlar ise baskı altında "Maaşımızı Allah değil ÇKP veriyor" sloganı atmak zorunda kaldı.

Çinde insanlık dışı uygulamaDoğu Türkistan’ın Urumçi şehrinde bütün camilerin imamları bir meydanda toplanarak toplu halde dans etmeleri için zorlandı.

Çin resmi haber ajansı Sinxua’da yer alan habere göre meydanda toplanan imamlar, “medeniyet gösterisi” adı verilen etkinlikte zorunlu olarak dans etti. İmamlara bir yandan zorla dans ettirilirken bir yandan da “ülke barışı gönüllere huzur veriyor” sloganları attırıldı.

Çin işgal yönetiminin imamlara ayrıca üniversite öğrencilerinin bulunduğu bir ortamda da ellerinde Çin bayrakları ile zorla dans ettirdiği belirtildi. Aynı gösteride üniversite öğrencileri de dans etmek zorunda kaldı. Burada yapılan konuşmalarda gençlerden camilerden uzak durması istendi. İbadet etmenin sağlığa fayda sağlamadığı öne sürülen konuşmalarda sağlıklı olmak için öğrencilerden dans etmeleri istendi.

Uygur imamların dans etmek zorunda kaldığı bu insanlık dışı uygulamada memurlara da “Maaşımızı Allah değil, Çin Komünist Partisi veriyor” şeklinde sloganlar attırıldı. Öğretmenlik yapan Müslüman kadınlar da baskı altıda öğrencilerini dinden uzak tutacaklarına ve çocukların dini eğitim almasına engel olacaklarına dair yemin etti.

Kaynak: Dünya Bülteni
(Türkiye Gazetesi)

9 yorum:

  1. Biz Müslüman olarak elhamdüllillah 4 4 lük olmasakda olmasamda hiç bir Allahın yaratıgının ölmesi tarafdarı degiliz. her kez inancını hür iradesi ile yaşama hakkı tanınmalıdır. put prest çin lilerinde Dünyada diledi inandı gibi yaşasın ama Müslümanların inancına saygı duyması lazım duymuyosa bile baskı yapması insanlık dışı bi uygulamadır, ey medineyeten dem vuran dünya neden ÇiN ZÜLMÜ ne sesiz siniz? nerde innaç özgürlügü bumu, Hristiyan yahudi olsa dünyayı ayaga kaldıran köhnemiş batı medeniyeti nerde insan hakkı insan hakkı diye dem vurusunuz sizin hak dediniz kendinizden olanamı ? Çin hakkında bi ehLi beyten ehLi keşifin işitim ifşiaatını paylaşayım Allahın yer yüzünde en hoşnut olmadıgı kavim bunlar Allahu alem ,ehLi keşfin ifşaatına göre Allahu alem, cok ölümlerin ilerde yaşacagı ülkerden biri bu ÇiN. _ İSLAM inancına göre Allahın dinini yaşamaya calışan mazlum bir halka savaş açmış her türlü diktadörlügü uyguluyan bi kavim. kim Allahın dinine harp ilan ederse elbete onun intikamını da Alcak muntakim olan Allahdır. Artık depremmi verir, salgın hastalıklarımı, nükler silahların üzerlerinde patlamasımı zaman Allah ömür verirse görcez. paramparcamı olcaklar bakalım. hidayete nasipleri varsa Allah hidayet etsin işlh yoksa Muntakim olan Allaha havaLe ediyoruz. yA Azizu ya cebbarru ya cabirra kuLLi AsiR (Amin)

    YanıtlaSil
  2. Rüyamda(bugün) Hz.İsa aleyhisselamı gördüm. Evde. Önce odada idi. Odanın kapısının üzeri buzlu camdı. Önce karaltısını gördüm. Sonra kapı açıldı. Ayaktaydı. Saçları uzundu gözleri sürmeliydi. Sağ işaret parmağı kalkıktı. Bana bakıyordu. Gözleri hafif kısıktı. Yüzü ince uzundu. Gerçekten onun Hz.İsa aleyhisselam olduğuna kanaat getirdim Allahu alem çünkü insana güven veriyordu ve sanki halinden bazı şeylerin vaktinin geldiğini hissettim. Güç hissettim. Cenabı Allah'ın müntakim sıfatını hissettim. Acep ne ola bu rüya arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes, ben de gecen haftalarda senin tarif ettigin gibi bir sahsi gördüm, platform yada kursu gibi bir yere çikmisti halka hitab ediyordu, çok yakisikli biriydi, beyaz entarisi vardi, içimi ferahlatiyordu, uyandigimda cok güzel bir duyguyla uyanmistim. Bakalim Mevlam neyler, neylerse güzel eyler.

      Sil
    2. Furkan II senin gördüğün İsa Peygamber değil.Beyaz kıyafeti Efendimiz(sav)in beyaz kıyafetine benzer ve 182 cm boyunda olacak biri.

      Sil
    3. Sağol kardeşim paylaştığın için. Aynen öyle..hakkımızda hayırlısı..

      Sil
  3. Kurgucu davut abi Allah hayır etsin Rüya yı sizin hakınızda hayıra yorcak islami yaşantısı olan a anlatın ,şahsen Rüyayla amel yoktur ,ama salih rüyalarda vardır. Rüya nın 3 gün ya anlatmıcanız 3 gün içinde anlatırsanız siizn dünya ve ahiretiniz hakkında hayırlı yorum yapması iyi olur, örnek Rüyanız dünya ve ahirete mutlu olcaksınız diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Hakdan kardeşim..Allah Ehli Sünneti korusun..

      Sil
  4. Selamlar.Bloğu sürekli takipediyorum ilgiyle,hergün düzenli bakmama rağmen yorumları bir yada iki gün sonra görüyorum.Mesela 9 şubat tarihli yorumları bile bugün okuyabildim.Sizce bu neden kaynaklanıyor.Paylaşımlarınızı kendi adıma çok yararlı buluyorum ve teşekkürediyorum.
    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. Blogumu hergün birçok kez kontrol edip yorumları yayınlamaktayım. Bu şekilde bir -iki gün gecikmemesi lazım. Daha önce ön denetleme yoktu. Bazı mecburiyetler nedeniyle bana da sıkıntılı gelen bu yönteme başvurduk. Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil