.

ALLAH; DEVLETE, MİLLETE VE ORDUMUZA ZEVAL VERMESİN

4 Haziran 2014 Çarşamba

MERKEZ OPERASYONU / ERGÜN DİLER

Osmanlı'yı parçalayan güçler şimdi kapımıza dayandı!
Özür dileyecek yüzleri yok!
İçeride ve dışarıda kim varsa kullanıp çullanmak istiyorlar! Dün de istediler, şimdi de istiyorlar, yarın da isteyecekler!
Çünkü Türkiye'nin İNTİKAMI çok ağır olacak!
200 yıl sonra gelen rövanş hepsini bitirecek!
OSMANLI'yı yıktıkları için bin pişman olacaklar!
Artık onlar için AZAP dönemi başlıyor!
Bunları neden söylüyorum! Neye dayanarak!
Anlatalım!

Yazının devamı için link: 

http://www.takvim.com.tr/Guncel/2014/06/04/merkez-operasyonu



53 yorum:

  1. Kıymetli Arkadaşlar,
    Fethullah hocanın bir talebesi var. Bu şahıs hocanın İsteği ile sadece ebced, yıldızname ve benzeri gaybi konularla ilgileniyormuş. Bu şahıs bir sohbetinde, 2015'te dünyanın yakınından bir göktaşı geçeceğini ve bunun daha önce asrı saadet döneminde geçtiğini söylemiş.

    YanıtlaSil
  2. ömer kardeşim yıldızname değil de ilmi nucum diyelim şuna....zira bu islamda yeri olan bir şeydir...ay gezegen hareketleri genel anlamda suya etki ettiği için ve insanın 3 te 2 sisu olduğu için..örneğin her ayın 14 ü oruç tutmak sünnettir...bunun bir hikmetide her ayın 14 dolunaydır...dolunay suya etki ederek insan pskolojisi üstünden cinnetlere sebeb olabiliyormuş...vs.vs..yani astrolojiden farkı bu etkileri bireysel anlamda değil toplum anlamında ele alıyor hocaefendinin bir talebesine böyle bir vazife verdiğini bilmiyordum...eğer talebe haklıysa alametler çok ard arda gelecek gibi gözüküyor...

    YanıtlaSil
  3. birde benim cemaaten olmayan biriyle ettiğim bir sohbette arkadaş çok ilginç şeyler söyledi...paylaşıp fikrinizi almak isterim...diyorki
    -"mehdiyet aslında yahudilerin yönettiği deccal merkezli 300 yıllık bir proje.insanlar yahudileri hep türk ve mehdi düşmanı sanıyorlar.aslında düşmanlar ama birbirinede mecburlar.şöyleki..

    deccali çıkartmak ana ideolojileri... illimunati masonluk tapınakçılık siyonizm bop büyük israil hep sahte. vitrin yani..bunların hepsi yalan..ve deccali çıkartmak çok zor ve zahmetli iş...bu iş zulüm kaos kargaşaişi değil...bu yalnızca bir parçası..ne yani herkezi gebert hoop deccal çıksın...yok öyle..prosedürü var..

    abi nedir bu prosedür...diye sordum..

    -:onlar deccalle ruhani konuşuyorlar emirler direk ondan geliyor..kabaca şöyle...

    1 osmanlıyı yık ama yok etme anadoluyu ve istanbulu onlara brak..
    2kominizmi yay böylece kapitalizmin efendisi ol
    3 kapitalizmi öyle bir hale getirki insanlar yaşamadıkları geleceği paraya çevirip kazanmadıklarını borçlansınlar kapitalizm çökünce ellerinde hiçbirşey olmasın...vs vs...
    4türklere dokunma onlar deccalin anahtarı..
    5
    6
    7
    vs
    4 en önemlisi..bediüzzaman mehdini akıl hocası..süründür ama dokunma...türkler mehdinin cemaati hepsi..onlara dokunma ..sakın öldürme...ama ondurmada...mehdi nin cemaati türklerdir...vs vs...özeti şu 1 -deccalin anahtarı mehdidir mehdinin anahtarı türklerdir 2-deccalin anahtarı mehdidir mehinin anahtarı risalei nurdur..risalenin anahtarı bediüzzamandır...3-deccalin anahtarı mehdidir mehdinin anahtarı süfyanidir süfyaninin anahtarı suriyedir...4- deccalin anahtarı mehdidir mehdinin anahtarı kan dır kanın anahtarı savaştır...
    ve bombada şu ...deccalden önce mehdiyi çıkartıcaklar..mehdi çıkınca ona ve türklere destek olacaklar açıktan olmasada...gizli bir el olarak...onun istanbulun fethine kadar yol verecekler destek olacaklar...çünkü mehdinin istanbulu fethi olmadan deccalin çıkmayacağını kendileride biliyorlar..bu yüzden bu olana kadar türklere ve mehdiye destek olacaklar...bunu gören çoğu kimsede antiseminist duygular içinde mehdiye yahıdi ajanı diyecekler yada israilin adamı diyecekler...çoğu reddedecek... adamlar israili müslüman eliyle yok etmeyi göze almışlar...istersen hadislere bak mehdi ile yahudilerin savaştığını yazıyormu...tavrı beni israil recaline benziyor demiyormu..vs vs...

    bu arkadaş hüseyin hilmi tunahan grubunda yetişmiş bir dışişleri mensubu...kısaltarak anlattım...bana mantıklı geldi...ama mehdinin yahudi destekli biri olacağını kabullenemiyorum...işin içine beni katmadan yorumlarınızı bekliyorum...ELÇİYE ZEVAL OLMAZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O arkadaşına söyle kendi nefsiyle hadis yorumlamasın.

      tavrı beni israil recaline benziyor demiyormu..vs vs...
      heybet ve acar diye geçiyor o hadisin devamında onu da okusun.

      Sil
    2. Felsefem kardeşim.

      .istersen hadislere bak mehdi ile yahudilerin savaştığını yazıyormu...tavrı beni israil recaline benziyor demiyormu..vs vs...
      Diye yazmışsın
      Bende kaynak veriyorum cevap olarak. Son parantez içindeki Cümleyi okurmusun lütfen ??
      Vesselam.

      Kaynak: Imam Celaleddin Suyuti Hazretlerinin Tasnifinden Hadisler

      3- HZ. MEHDİ’NİN ZUHUR ZAMANINI VEREN ALAMETLER

      ZUHUR SENESİNİ VEREN ALAMETLER

      • Yedi yıl devam edecek olan 4. Sulh’dan sonraHz. Mehdi’nin zuhur edeceği

      2.15--- Ebu Naim, Ebu Umame’den tahric etti, Resulllah (sav) buyurdu: Sizinle insanlar (Bir nüshada Rumlar deniyor) arasında dört sulh olacak, dördüncü sulh, Heraklius ehlinden bir adam vasıtası ile olur ve bu yedi yıl devam eder. Bir adam, “Ya Resullullah (sav) O gün insanların imamı kimdir?” dedi. Buyurdu ki: Evladımdan kırk yaşında Mehdi’dir. Yüzü parlayan yıldız gibidir, yanağında siyah bir ben vardır, üzerinde kutvani iki aba bulunur. Tavrı beni İsrail ricaline benzer hazineleri çıkarır ve şirk beldelerini feth eder. (Tavrı Beni İsrail ricaline benzemesi, onlar gibi heybetli ve acar manasına gelmektedir.)

      Vesselam

      Sil
    3. tamamda kardeşben oarkadaşın yorumunu söyledim..tavrı beniisrail recaline benzer kısmını yanlış yorumlamış olabilir...yada olmayabilirde...ama asıl soru o değil...asıl soru hz mehdiyahudilerle işbirliği yapacakmı yapmayacakmı..mesela hicazın kontrolünü ele almada yada vahabileri kesmede. yada siyah sancağın silahlanmasında...yada kendi çıkarttıkları süfyaniyi yenmesinde...yada gutada toplanan islam ordusunun lojistik desteğinde...vs...vs...kardeş amacım üzüm yemek ...bağcıyı dövmek değil...olaki mehdi ortak çıkarlar gereği yahudilerleittifak ederse...bunu gören müslümanlar tıpkı ifşaatlerde anlatıldığı gibi onu tanıyamayacak...gene hadiste dendiği gibi biat edenler azınlıkta olacak...ne diyor hadiste."çorbadaki tuz kadar gözdeki sürme kadar."ben bu sitedeki arkadaşların yorumlarına dayanarak bir ifşaat çıkarmayı ve üzüm yemeyi istiyorum...

      Sil
  4. Deccal merkezli dediğiniz 300 yıllık plan amaç deccali çıkarmak ve istanbulun fethine kadar bu işi götürecekler se Hz.İsanın nuzülünden sonra da deccalin başına geleceklerini biliyorlardır.Yani burada amaçları ne onu anlamadık.Bunlar deccale hizmet ederken bilmeden kendilerini mi yok ediyolar ....Bu 300 yıllık planın şimdi biz hangi evresindeyiz yani 250 si geçmiş geriye 50 simi kalmış...Çok çelişkiler var artı insaların yapamayacağı sadece ALLAH CC isterse olabilecek olaylar var onları nasıl gerçekleştirecekler.Bu kadar da basit değil yanii...

    YanıtlaSil
  5. hz isanın yahudi olduğu için kendi yanlarında olacaklarını sanıyorlar...bir yahudinin müslüman birini tutması onlara ters geliyor...ayriyeten müslümanların mehdisine deccal d,iyorlar..artı onların kaynaklarında yahudilerin yok oluşu değil yahudilerin dünya hükümranlığı var...seçilmiş ırk olayları...o arkadaş 290 küsür yıl geçtiğini söyledi...olağan üstü halleride vitrin ideolojilerle adres saptırıp olayları deccale yükleyeceklermiş...deccale haşa tanrı olarak göstermek için...yapay deprem mevsim silahları vs...bunlarda yalanmış...hatta o abinin ağzından--"biz ömer çelakılın soyunuda biliyoruz kimlere çalıştığınıda yaptığı propagandaya bak akıllıysan anlarsın deşifremi yapıyor yoksa empozemi ediyor görürsün-"....abi öyle diyor...hatta uçaklardan fay hatlarına sprey sıkıldığını ben bu sitede öğrendim..aldatmaca olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın felsem kardeş

      Ben de onların ne düşündüğünü anlamaya çalışıyorum işte.Bizim inandığımız hadislere neden inanıyorlar.Yani Hz.Mehdi istanbulu tekrar fethedeceği orada deccal çıktığı haberi geleceği şama döndüğünden Hz. isanın nuzulü ve sonrasında birlikte kuddüse gidip deccali Hz isa tarafından öldürüleceğine neden inanıyorlar.Burada Hz Mehdinin istanbulu aldıktan sonra ki onların inancı ne.Bizim hadislere İstanbulun fethine kadar inanıyorlar da Hz.İsanın nuzülünde sonrasına mı inanmıyorlar.Biraz çelişki yada eksik bilgi var sanırım.
      Benim bildiğim deccalin yahudileri kandıracağı dır.Bir yahudi deccal çıksın diye islam inancı hadislerin istanbulun fethine kadar tatbik edip sonrasında Hz İsa nın altın çağı yahudiler le yaşayacağına nasıl inanabilir.

      Sil
    2. Hz.İsa a.s.ı bekleyen yahudiler değil evanjelistler.Onlar tahrif edilmiş incildeki gayb haberlerinde kendilerinin zafer kazanacağına inanmış.
      Yahudiler, mesih dedikleri aslında deccali ve onun büyük yahudi krallığını kuracağını umuyor.
      Elitler dediğimiz iç çember de hepsini ayakta uyutuyor onlar da babilde başlayan üçlü pagan inanç sistemini ve küresel tek devlet düzenlerini kurmaya çalışıyor ki bu sapık inanç sistemlerini çağlar içinde ;mısıra çine,hindistana,yunanlara ve sonrada hristiyanlara aşılamışlar.
      Üç gurubta sonuçta deccalin çıkmasını bekliyor.

      Sil
    3. Hazreti İsa a.s. Şam da Beyaz minareli caminin yanına indiği zaman (Emevi Camisi google da bakın) Hem Yahudiler Hem Hıristiyanlar ve Hem Müslümanlar orda onu bekleyecekler.

      Yani bizim kaynaklarımızı okuyarak.
      Onlarda o inişi (nüzulu) görecekler ve hatta Hazreti İsa'ya a.s. yahudiler gel bizim sinagoga gidelim, hıristiyanlar gel kilisemize gidelim ve müslümanlarda gel camiye gidelim namaz kılalım diyecekler.
      Bunun üzerine Hazreti İsa a.s. kura çekin diyecek ve müslümanlar kura'yı kazanacaklar ve Camiye gidecekler namaz kılmaya Elhamdulillah.

      Sil
  6. İşte bu kasidede Peygamber (A.S.M.) ‘dan aldığı derse binaen diyor ki :
    “Huruf-u Arabiye, acemî yani frengî hurufuna tebdil edildiği zaman Deccal’ı intizar ediniz.” Evet o işi yapan ise küçük Deccallerdır ki, Büyük Deccal’ın ileri karakoludur. Hem o zamanın en fenası, ulemanın fenasıdır. Yani dalaletin en fenası, ulema-is sû’ namı altındaki bir kısım bedbaht kisve-i ulemada, dinini dünyaya satmış adamlardan gelir. Ben de bu noktaya binaen derim ki : Hangi ulema var ki Ezan-ı Muhammediye’yi beğenmeyip, ezan yerinde bir şarkıyı kabul etsin? Öyleler alim değil
    كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا altında dahil oluyor.

    إِنَّ : إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الأَبْتَرُ ile 1118** olmakla bu küçük Deccallerden 100 sene sonra Büyük Deccal’e işaret vardır. Nasıl ki bu geçmiş yüzün iki başında mason komitesinin ve onun bir mukaddimesi olan Yeniçeri içerisine giren fesad komitesi, o yüzün iki başındadır. Allahu a’lem bu gelecek yüzün dahi bu başında bu küçük Deccaller komitesi, öteki başında Büyük Deccal’in komitesi bulunduğuna
    إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الأَبْتَرُ işaret ediyor. Bunun kuvvetli delillerini daha bulamadım. Bu işaretle şimdilik iktifa ediyorum”.
    ( Sırr-ı İnna a’teyna Risalesi)

    YanıtlaSil
  7. söylediklerinizde haklısınız...ama biraz yanlış anlaşıldım galiba...sanırım alametleri deccalin has adamları (adını siz koyun)eliyle oluştuğunu kastettim sandınız...o abi deccalin emriyle hareket eden adamların uygun ortam ayarlamakla görevli olduklarını ve bu ortamda türklerin anahtar olduğunu savunuyor ..biraz açayım..türklerle ilgili olanları şunlar
    1-istanbulun hiç bir mantıklı sebeb olmaksızın türklere teslimi..gelecekte kısa süreli rus işgali gerçekleşsin mehdide istanbuluikinci kez feth etsin diye...
    2-türkiyenin 2.dünya savaşına sokulmaması...sokulsaydı açık hedef olurdu türklerin harabı mehdinin çıkmasını engeller dolayısıyle decalda çıkmaz..
    3-türkiyenin natoya kabulü..natoya girmeseydik korumasız olurduk.yahudiler açıktan türklere destek vermek zorunda kalırdı müslümanların türklere tepkisinden ötürü mehdi çıkmaz dolayısıyle deccalde çıkmazdı...
    4-hatayın türkiyeye verilmesi..verilmeseydi amik ova sıharbi olmayacaktı..
    5-pkk yı kullanarak türk ordusunu aktif tutmak ülkeyi kontrol altına alıp olması gereken düzeyde tutmak...türkler süper güç olursa mehdi çıkmaz...aciz kalırsada mehdi çıkmaz...
    6-avrupa birliği macerası kıbrıs enerji hatları...gap vs..vs...hepsi yahudi eliyle...neden? mehdinin ashabı türkler olmazsa mehdi de olmaz mehdi olmazsa deccalde olmaz....

    YanıtlaSil
  8. Onlar ayet ve hadisleri bilirler ona göre plan yaparda biz şimdi bu yazdıkların kadar acizmiyiz ?
    Allah ne takdir ederse o olur O nun takdiri ancak.
    Onlar her türlü tedbiri alırlar ve çalışırlar.
    Biz ne kadar çalışsakta onları geçemeyiz biz çünkü dürüstüz ve onlarda sinsi kast ettiklerim yahudiler.
    Allah ancak müslümanlara yetki sahibi bir Mehdi gönderecek Evliyaların yetkileri artacak şu an gizli çalışırlar ama o dönemde full option.
    Mehdi Allah'ın takdiriyle orduları maneviyatta yönlendirecek yani uzaktan kumanda gibi ve düşmanların attığı adımları da bilecek ve 1 adım önde olacak. Allah ona müsbet ilmini verecek.
    Yahudilerin güç ve iktidarı dünya üzerinden nasıl azalacaktır ?
    Millet islamla şereflenip hakikatleri görecekler ondan dolayı.
    O arkadaşına sor Said i Nursi hazretleri ne diyor.
    Batı ülkelerin başına İsevi dindarlar gelecek yani hakiki iseviler ve Kur'ana tabi olacaklar.
    Mehdi'ye yardım edecekler islam hakikatlerini yaymak için.
    Çok büyük ihtimal var ki Hazreti İsa a.s. ın ruhaniyeti onlarla irtibatta olacak ve onlar Mehdi'yi tanıyacaklar ve ona inanacaklar.
    İmam ı Rabbani Mehdi a.s. Hazreti Ali r.a. ve Hazreti İsa a.s. ın ruhaniyetleriyle irtibatta olacaktir diyor.
    Ve Said i Nursi hazretleride bunlara işaret ediyor.
    Semadan nüzül etmeden önce ruhaniyeti dünyada faaliyet gösterecek.
    Felsefem kardeşim biraz kitap oku bu konularda bu yorumları bırakırsın.

    YanıtlaSil
  9. Bir örnek vereyim.
    Yahudilerin kurnazlığı ile ilgili.
    Hazreti İsa a.s. ve Deccal savaşında Mescidi Aksa'da Mehdi tarafından kıldırılan namazdan sonraki savaş.

    Kafirler ağaçlar ve kayaların arkasında saklanacaklar ya.
    Ağaç diyecek ya ey yahudi gel arkamda saklan hani şu gargaç ağacı.
    Bunu biliyormusun ?
    Yahudiler o meydana hep o ağaçları dikmişler yani bizim kaynaklarımızı okuyup ona göre tedbir alıyorlar.
    Cübbeli Ahmet Hoca sohbetlerinde anlatıyor bunu o oraları gezmiş.
    Yani yahudilerde Kur'an Hadis okuyor.
    Peki gelelim bizim kısma.

    Siyah sancaklılar orayı (yani Filistini İsraili Mescidi Aksa'yı Beyt ül Makdisi) Mehdi oraya yerleşmeden önce feth edecekler ya.
    Onlar sence ordaki gargaç ağaçlarını görmeyeceklermi ?
    Yahudi bizim kaynaklarımızı okuyacakta buna göre o ağaçları oraya dikeceklerde BİZİM müslümanlar bunu okumayacakmı BİLMEYECEKMİ ??
    Bizim mücahit müslümanlar o gargaç ağaçların çoğunu ordan kesip almazlarmı ?
    O harpte o yahudileri aciz bırakmazlarmı ??
    Bunu bir düşün.
    Allah'a emanet ol.
    Vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abdullah türker kardeşim...aşşağılayıcı tavrını es geçeceğim...örneklemen yanlış...zira gargat bağacı hadisi tamamen tevile ihtiyaç duyan bir hadis...deccal konusundaki tüm hadisler tevile muhtaçtır...zira bediüzzaman deccalin elinin delik olmasını elinde bir delik olduğu için değil müsrif olduğunu beyan etmiştir...gargat ağacı demişsin madem kısa cevabım şu olsun..
      cübbeli ahmet hocana söyle.. kubbetül sahrayı mescidi aksa olarak müslümanlara yutturmuş olan yahudiler sığınaklarını marstan gelen müslüman cin taifesinden saklanmakiçin kullanacakları gargat ağacını salamakiçin meydanlara ona benzeyen ağaçlar dkip yutturmaya kalkmasınlar sakın.......

      neyse ...

      kardeş ben burda cfr örgütünün başına 5 yaşında geçmiş tek gözü şaşı diğer gösüpötlek olan david rockfeller ve ailesi ve onun gibi kendine elit diyen ve trilyonlarca dolar serveti olan ailelerin deccalin çıkması için yürüttükleri taktikleri söylüyorum...mesela istanbulu hiç bir mukavemete maruz kalmadıkları halde neden türklere braktılar? burdan başlaya bilirsin..ben sana onlar hadis okuyorlarmı yada tedbir alıyorlarmı diye sormadım..ömer kocaaslan çok güzel açıklamış mesela teşekkür ederim...ama ben hz mehdi yahudilerle ittifak edecekmi ? onu soruyorum....bunun emmareleri var diyorum..olabilirmi diyorum...yazdıklarımı tekrar oku cevabın varsa buyur kardeş....

      Sil
    2. ha bir ek bilgi sunayım..muhtelif yerlerde konuşulmaya başlandı bu...avrupadaki yahudilerin orta doğuya göçüp israil devletini kurdurmak için polonyalı yahudileri gözünü kırpmadan fırınlarda yakan bu elit kesimin vakti zamanı geldiğinde israilli elit olmayan yahudileri müslümanlara yem edip israili ortadan kaldırmayı planladıkları konuşuluyor...ne dersin ...istersen burdanda başlayabilirsin...

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Selamunaleyküm Felsefem kardeş.

      felsefem6 Haziran 2014 23:33
      abdullah türker kardeşim...aşşağılayıcı tavrını es geçeceğim.. demişsin.
      Bu benim yapımdır muhabbetli birisiyim ve yüz yüze görüşmüş olsaydık inanki zoruna gitmezdi uslubum.
      Samimiyettendir yani bu kadar alınma.
      İncittiysem seni özür dilerim niyetim muhabbetle söylemektir.
      Düşünki 7 yıllık arkadaşız.

      ..zira gargat bağacı hadisi tamamen tevile ihtiyaç duyan bir hadis...
      Nasıl bir tevil yani açıklaması nedir ?
      Bunun mecazi bir anlamımı var ?
      Herifler resmen o meydana o ağaçları dikmiş.
      Ve herhalde onlarda gerçek Mescidi Aksa' yı biliyorlar müslümanları kandıran onlar değilmi ? Veyahut kandırmaya çalışan.
      Sence o ağaçları doğru yere dikmezlermi ?
      Hitler'in gerçek planı yahudileri İsraile göç etmelerini zorlamak Deccalı çıkartma çabası olduğu söyleniyor bende katılıyorum bu yoruma.
      İsrail devletini kurban etme meselesini geç bence Çünkü onların planı Orta Doğuyu dağıtmak ve israilin çevresindeki tüm ülkeleri yıkmak ki
      Deccal çıktığında İsrailde tahta geçsin.
      Ayrıyeten bu dediklerin Hz. Ali r.a. efendimizin rivayetine ters düşüyor.
      Allah müslümanların samimiyetini gördükten sonra dördüncü kez yahudilerle savaştıklarında müslümanlara zafer verecek diyor.
      O rivayet bu blog da yayınlandı.

      ...ama ben hz mehdi yahudilerle ittifak edecekmi ? onu soruyorum....bunun emmareleri var diyorum..olabilirmi diyorum...yazdıklarımı tekrar oku cevabın varsa buyur kardeş....
      Said i Nursi hazretlerine göre Mehdi Gerçek Dindar ve Kur'ana Tabi olacak olan Hıristiyan Devletlerle ittifak edecektir.
      Ozaman siyonistlerin onlar üzerindeki hükümranlığı kırılacak inşaallah.
      Yahudilerin çoğu Müslüman olacak elhamdülillah ayrıyeten Kutsal Sandık çıkarıldığında orda Yahudilerde olacak ve bir kaçı hariç çoğu müslüman olacak.
      Mehdi İsrail devleti ile ittifak edermi ??
      Böyle bir konuya hiç rastlamadım ama şunu diyebilirim herkeze karşı adaletle hükmedecek Beddiüzzaman hazretleri özellikle hıristiyan devletlerini işaret etmekte ve İsrail Devletini kuran ve yönetenlere bakarsan hepsi siyonist.
      Bunlar Mehdi'nin en büyük düşmanları olacaklar ve bence onunla ittifak etmezler sadece görünüşte iyi görünürler ve hıristiyan devletleri Mehdi ile ittifak ederlerse siyonismin beli kırılmış olacak inşallah çünkü bu gerçeği herkes bilmektedir ki siyonistler hep başkalarını kullanarak dünyayı yönetirler.
      Batı ülkelerin başındakiler eğer Kur'ana tabi olacaklarsa israil ozaman inşallah tek başına kalacaktır.
      Benim görüşüm budur.

      Sil
  10. Musatafa Zaman kardeşim.. Blogunda paylaşabileceğin bir yazı buldum :
    https://www.facebook.com/mehmedsevket.eygi/posts/572220152897904

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekte Neler Olacak? (1)
      Gelecekte neler olacak. Ben kâhin değilim, gaybı bilemem. Sadece birtakım tahminlerde bulunacağım. Bunların bir kısmı benim şahsî görüşlerimdir. Bir kısmı ise din kitaplarından alınmıştır.
      (1) ABD, Sovyetler Birliği gibi çökecek ve yıkılacaktır.
      (2) İsrail ortadan kalkacaktır. Neturei Karta Yahudilerinin dedikleri gerçekleşecektir.
      (3) Rusya Federasyonu, Soyvetler Birliği'nin akibetine uğrayacaktır.
      (4) Ortadoğu'da Armageddon savaşı patlak verecek, çok adam ölecektir.
      (5) Bir Kuzey devleti, güneydeki bir ülkeye saldıracak, kanlı savaşlar olacaktır. Sonunda Kuzey devleti yıkılacaktır.
      (6) Bir İslâm ülkesindeki Gizli Yahudi hakimiyeti ve saltanatı son bulacaktır.
      (7) Müslümanların beklediği Mehdi zuhur edecek, Ortadoğu'da ve İslâm dünyasında akıl almaz önemli hadiseler, büyük çatışmalar olacak, sel gibi kan akacaktır.
      (8) İsa aleyhisselam nüzul edecek (inecek) ve Müslümanların safında yer alacaktır.
      (9) Dünyada harp darp, fitne fesat, nifak şikak, ihtilal iğtişaş, isyan tuğyan alabildiğine çoğalacaktır.
      (10) Batı dünyasındaki ahlaksızlıklar, eski Sodom ve Gomore'deki, Bizans ve Roma'daki ahlaksızlıkları ve pislikleri gölgede bırakacaktır.
      (11) Bir kısım insanlar, kavimler, ülkeler zenginlikten, refahtan, maldan patlayacak ve çatlayacak hale gelirken, insanlığın yarısı açlık, sefalet, hastalık yüzünden perperişan olacaktır.
      (12) Savaşların dışında da ölümler, öldürmeler anormal şekilde artacak, tavuk gibi insan boğazlanacaktır.
      (13) Deccalî ve kezzabî güçler ve mihraklar Allah'a savaş ilan edecekler, ortalığı fesada verecekler, yeryüzünü kötülükle, zulümle dolduracaklardır.
      (14) İslâm dünyasında çığırından çıkan, sınırları aşan tâife-i nisa fitnesi genel bir yangın haline gelecektir.
      (15) Haram yeme yaygınlaşacak, büyük bir haram-yiyiciler güruhu türeyecek, sonunda hepsi belâlarını bulacaklardır.
      (16) Bu fitne ve fesat zamanında mü'min kişinin dinini koruması avucunda kor tutması gibi güç olacaktır.
      (17) Hayata beş parasız başlamış birtakım türediler "Senin gökdelenin mi yüksek, benimki mi yüksek?" diye birbirlerine nisbet yapacaktır.
      (18) İslâm dünyası bina ve zina ile dolacaktır.
      (19) Önemli bir İslâm ülkesi agresif Misyonerlerin istilâsına maruz kalacak ve gerçek bağımsızlığını kaybedecektir.
      (20) Müslümanların evlerine deccalî ve şeytanî cihazlar, âletler, gök-gözler girecek; bu evler meyhaneye, geneleve, batakhaneye, fısk ve fücur yuvasına dönecektir.
      (21) Lüks, israf, gösteriş, aşırı tüketim, saçıp savurma görülmemiş boyutlara varacak; eski Nemrud ve Firavun'ların israfı ve lüksü bugünkü Nemrud' ve Firavun'larınkinin yanında pek sönük kalacaktır.
      (22) Birtakım sahte Müslümanlar, Allah ve İslâm düşmanı kefere ve fecere ile ittifak ve işbirliği yapacaklar; kendi şahsî menfaatleri, nüfuzları, ikballeri için dinlerine, ümmetlerine hıyanet edeceklerdir.
      (23) Riba sosyal, iktisadî, ticarî, sınaî hayata, rutubetin toprağa işlemesi gibi girecek, Allah'ın lânetlemiş olduğu bu harama bulaşmayan çok az insan kalacaktır.

      Sil
    2. 5) Bir Kuzey devleti, güneydeki bir ülkeye saldıracak, kanlı savaşlar olacaktır. Sonunda Kuzey devleti yıkılacaktır.
      muradınız rusya türkiye
      türkiye ırak
      türkiye suriye hangisidir

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. 1950 Brezilyada 24 haziranda dünya kupası turnuvası düzenlenmişti.Aynı yıl yani 1950 de gene haziran ayında 25 haziran olsa gerek turnuvanın başlamasından 1 gün sonrası oluyor Kore savaşı başlamıştı.Ruslar kuzeyden ABD güneyden girmişti.Yıl 2014 12 haziranda gene Brezilyada dünya kupası turnuvası düzenlenecek.12 Haziran yanılmıyorsam Beraat kandiline de denk geliyor.Bu arada beraat kandilini görecekler için beraat kandilleri mübarek olsun.Umarım Herhangi bir yerde yeni bir savaş başlatmazlar.Ayrıca bu sefer tarih tekerrür etmesin.Usandık savaşlardan bu sefer de barış yapsınlar.Selamet le kalınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biz barış dilemiştik ama bunlar gene savaş startını dünya kupasına denk getirdiler.Barzani Türkiye ile yaptığı antlaşmalar,kürt petrolü vs.vs.Tabi maliki yapacak birşeyi yok.Barzani güçlendik çe güçlendi.Resmi olarak maliki kürtlere savaş açamadığından bunu işidle yapmak istemektedir.Yani barzaniye tek başına yeme biz de varız mesajı.Ayrıca işidin beyin kadrosu asker kökenli ve saddam döneminde de barzani ile savaşmışlar.Musulu elini kolunu sallayarak almaları felan yok.Gökten zembil tabirleri felan hep reklam.Zaten kendileri de oralı dır.Çoğu ıraklı zaten.Maliki de yardım olsun diye abd ve natodan aldığı silahları dolaylı olarak onlara teslim etmiş oldu.Başka oyunlar da var.Türk konsolosluğu önceden tahliye edilebilirdi fakat türkiye de işin içine girmek istiyor. Çünkü musul üzerindeki haklarını gündeme getirmek için dolaylı olarak konsolosluğu kurban etmiştir.Türkiyenin ,malikinin, barzaninin istihbaratları uyumuyorlar pek tabi önceden tedbir alınabilirdi..Hepsinin haberi var.Ama oynanmak istenen oyunu oynatan kazanacak.Selametle kalınız.

      Sil
    2. siyahtepe kardesim gördügün gibi tüm yollar romaya cıkar sozü gibi bölgedeki tüm olaylar ahir zaman olaylarına birer sebep oluyor.
      Bazen gecikiyor bazen de erken oluyor ama sonucta istikamet hep ahir zaman olayları dogrultusunda.
      Allah hepimize iman selameti versin ve ümmeti muhammedi muhafaza buyursun

      Sil
    3. Resulullah (sav) şöyle buyurmuştur: "...Öyle bela ve musibetler olacak ki, hiçbir kimse, sığınabileceği bir makam bulamayacaktır. Bu belalar Şam'ın etrafında dolanacak, Irak'ın üzerine çökecek. Arabistan yarımadasının elini ve ayağını bağlayacaktır... Onlar belayı bir tarafta defetmeye çalışırlarken, diğer taraftan o yine ortaya çıkacaktır." (Kenzul Ummal, Kitab-ul kıyame kısm-ul efal, c.5, s. 38-39)

      Kopyaladığım hadis sahih mi değil mi bilmiyorum ama fitneler şamda başlayıp ırağa sıçradı ayrıca ırağın üç fıkraya bölüneceği hadisi vardı ...Yani barzani,işid,maliki....Tabi biz hadisleri buraya yazıyoruz ama sıhhati hakkında bilgimiz yok.ALLAHU alem.

      Sil
    4. siyahtepe kardeşim bildiğin gibi hadisi serif tanzimleri ehli sünnet hadis uleması tarafından büyük itina ile yapılmıştır.
      Bir hadisi serif mevzu (uydurma) diye özellikle belirtilmemişse onu sahih kabul edebiliriz.
      Hatta mevzu hadislerin bile çoğunun manası sahihtir diyor Cübbeli..Yani onlar bile lafzen mevzu olmasına ragmen manaen sahihtir.
      Her iki cihetten mevzu olanları da ancak hadis araştırma kitaplarında mevzu olduğunu bildirmek için almış eski ulema.
      Eski alimler hiçbirşey kaybolmasın diye hepsini toplamış sonra tahlil etmişler.

      Sil
    5. seni tenzih ederim ama ahir zamanın bidat ehli hocaları (kimi ilahiyatçılar vs.) sebebi ile müslümanlar artık hadisi şeriflere kuşku ile bakar oldular.
      Bununla birlikte hakikatte bizim hadisleri yorumlayacak veya sıhhatini tartabilecek ilmimiz yok.
      Ahme ibni hanbel mübarek önüne getirilen karpuzu yemezmiş soranlara da efendimizin sav nasıl karpuz yediğini bilmiyorum o yüzden de yiyemiyorum dermis.Kendisi mezhep imamı olmakla birlikte gelmiş geçmiş en büyük hadis alimlerindendir

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Felsefem kardeşim.

    ...mesela istanbulu hiç bir mukavemete maruz kalmadıkları halde neden türklere braktılar? burdan başlaya bilirsin.. demişsin

    Kurtuluş savaşı ne için gerçekleşti ?
    Benmi yanlış biliyorum ??
    Bana sorarsan onlar isteselerde Istanbulu alamazlar Allah izin vermeyecek inşaallah çünkü bu ülke
    Beddiüzzaman hazretlerine göre İslam devleti olacak.Türk bayrağı tekrak İslam için dalgalanacak diyor. Ve sancak düştüğü yerden tekrak kalkacak diyor.

    Bu konu ile ilgili bir kaynak paylaşacağım.
    Linki'de vereyim:

    http://blog.milliyet.com.tr/seyh-efendinin-ruyasi-ve-turkiye/Blog/?BlogNo=364434


    Şeyh Efendinin rüyası ve Türkiye
    Şeyh Rahmi Baba manasında; Peygamber Efendimizin Türkiye'yi Mustafa Kemâl'e verdiğini gördü.........

    ‘İkinci Abdülhamit döneminde Şeyhülislâmlık yapmış, zamanın en büyük gönül sultanları ve din âlimlerinden olan Şeyh Rahmi Baba; 1920’li yıllarda Anadolu’da mukim, vazifeli şeyh ve halife arkadaşlarını gizlice bir kasabaya davet eder. Sebebi hikmeti: “Kahriye” okunacak; Yani, Esma-i Hüsna’dan “Ya kahhar” zikri çekilerek Mustafa Kemal’in ve kurmak istediği rejiminin “kahr-u tedmiri” için müştereken dua ve zikredilecektir. Davet kabul görür ve gizlice toplanılır.

    Tam kahriyenin okunacağı sabah vaktine birkaç saat kala, fecr-i sadık sıraları yakaza halinde istirahat etmekte olan Şeyh Efendi, bütün niyetlerini altüst edecek bir mânâ (rüya) görür:

    Bir dünya haritası… Ortasında Türkiye. Türkiye toprakları dünyanın diğer bölgelerinden bariz bir şekilde ayrılırcasına yemyeşil... Fakat etrafı, sınırları simsiyah, hayli kalın, lâkin alçak duvarlarla çevrili. Peygamber Efendimiz haritanın başında. Mahşeri bir kalabalıkta, insanların gözü önünde dünyayı yeniden paylaştırıp, taksim ediyor; ‘şurayı şuna, burayı buna verin’ diye emirler yağdırıyor… Taraf ve etrafındakiler ise derhal gerekeni yapıyorlar.

    Mustafa Kemal, Çanakkale berisi ve İstanbul ötesi Trakya bölgesinde duruyor…

    Her ne hikmetse yüzü Peygamber Efendimiz’e dönük değil!.. Duruşundan anlaşıldığına göre, bir şeylerden dolayı mahcup ve tedirgin bir ruh hali içinde; Velev ki bu yüzden olsa gerek, Yüce Efendimizin yüzüne bakamıyor. Sıra Türkiye’nin kime verileceğine geldiği zaman, manâyı mükerremdeki Şeyh Efendi gözlerini beş açıyor ve pür dikkat kesiliyor. Peygamber Efendimiz yüzünü çevirmeden yalnız eliyle işaret ederek “burayı da şuna verin” buyuruyorlar.

    Burası dediği Türkiye’dir, şu dediği de Mustafa Kemal’dir.

    Sebebi: Müstakbel ıslahatlar (Atatürk İlkeleri) ve Türk İnkılâbı’dır…

    GERÇEĞE UYANIŞ!...

    Tam bu sırada Şeyh Efendi kan ter içinde uyanır. Düşüncelidir. Niyetiyle rüyası arasında bir müddet gider gelir. (Tasavvuf ve tarikat kültüründe; Peygamber Efendimizin zahir oldukları, bizzat tezahür ettikleri, göründükleri manâ [rüyalar], doğrudan sahih, sağlam ve ‘acaba’sız, kat’i bilgi kaynaklarından biridir). Şeyh Rahmi Baba Abdestini alır, vaktin namazını cemaatle kılmak için icabetini bekleyen arkadaşlarının yanına varır. Namaz eda edilir, dua biter, Fatiha okunur. Herkesin kahriye çekilmeye geçilecek dediği bir anda Şeyh Efendi rüyasını anlatmaya başlar...

    YanıtlaSil
  16. Rüyayı şöyle yorumlar:

    “Türkiye yemyeşil olduğuna göre, bu hayra, İslâm’a alâmettir ve durumun esas itibariyle iyi olduğunu gösterir. Türkiye’nin etrafını çepeçevre saran duvarın kalın, kasvetli ve siyah oluşu tedirginlik verici; çünkü siyah küfür işaretidir, fakat alçak oluşları mevcut menfi durumun çok uzak olmayan bir zamanda aşılabileceğini gösterir. Gerek Peygamber Efendimizin ona karşı tavrı, gerekse Mustafa Kemal’in duruşu menfi... Fakat Türkiye’yi ona veren Hz. Peygamber olduğuna göre buna karşı çıkamayız... O’na tabii olacak ve maddi, manevi yardım edeceğiz…”

    Her şey apaçık ortaya çıkmış ve Anadolu Erenleri kutsal mesajı almıştır.

    Kahriye okumaktan vazgeçilir. Kanaat Önderi Şeyhler, Halifeler huzur içinde; Vicdanen müsterih, memnun, bahtiyar, hâl ve istikametleri aydınlanmış olarak memleketlerine dönerler...’

    KISSA’DAN HİSSE:

    Aziz, âlim, mümin ve mücahit, kadim Türk Milleti; 1400 yılı mücavir İslâm’ın, yaklaşık 1000 yılı Muhammed ümmetinin Bayraktarlığını, Sancaktarlığını yapmış; Müslüman âlemini tam bir hamiyet ve himmetle kucaklamış; İnsanlık camiasını adaletle himaye etmiş dualı bir millettir.

    Ola ki, Mustafa Kemâl’in, Peygamber Efendimiz huzurundaki mahcubiyeti; Osmanlı’da gerileme devrinin fiilen başladığı 1734 yılı evvel ve ahirinde (sonrasında); İdare, asker ve temsil makamlarında vaki gasp, yozlaşma, çürüme ve İslâm’dan uzaklaşma, adaleti terk nedeniyle vaki: Haksızlık, yolsuzluk, adaletsizlik, insana, İslâm’a ve kamu ahlâkına aykırı tertip, süfli teşebbüs, sefahat, din istismarı ve dağılma sebebi utanç verici suiistimallerin tevlid ettiği hicaptan olmalı…

    YanıtlaSil
  17. Selamun aleyküm Felsefem kardeşim.

    cübbeli ahmet hocana söyle.. kubbetül sahrayı mescidi aksa olarak müslümanlara yutturmuş olan yahudiler sığınaklarını marstan gelen müslüman cin taifesinden saklanmakiçin kullanacakları gargat ağacını salamakiçin meydanlara ona benzeyen ağaçlar dkip yutturmaya kalkmasınlar sakın.......

    Diye yazmışsın.
    Bu gargaç ağaçları orda var zaten adamlar o ağaçları yetiştirip yani çoğaltıp oralara dikmişler işte buna inanmıyorsan bu konuyu biraz araştır istersen.

    YanıtlaSil
  18. abdulkadir türker kardeşim..gerçekten güzel yorum ve paylaşım olmuş...allah razı olsun.
    hz mehdinin yahudilerle müttefiklik yapıp yapmayacağı konusunu gerçekten güzel açıklamışsın...büyük oranda ikna olduğumu söyleyebilirim...zaten mantığım kabul etsede midem kabul etmiyordu...allahrazıolsun...bu konu açıklığa kavuştuğuna göre tartışmak yersiz...bu konukapandı...istanbulun türklere brakılması mevzuundaki paylaşımın çok güzel ama ben başta lord gürzon ve haim naum un istanbulu türklere brakmalarındaki niyetlerini sormuştum...bu niyetin mehdi ye yol vrmek amacı güttüğünnde hala ısrarcıyım ...fakat burdanda mehdiyi tanıma ve bulma hususunda bize ekmek çıkmayacağına göre bunu da tartışmak yersiz oldu...çünkü mehdi-yahudi ittifakı tezini çürüttün...

    gargat ağacı meselesinide tartışmak yersiz zira burdanda ekmek çıkmaz...her halükarda yahudiler gebercek...ama kudüse dikilen gargat ağaçlarının sahte olduğu ciddi bir iddaa...hedef saptırmak için...o savaşta cinlerinde olacağı ifşaatı varken tevil etmeye çalışmayı doru bulmuyorum...ama belki senhaklısındır bilinmez...

    özet alorak güzel sohbetti...bir birimize faydalı olduysak ne mutlu ...allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  19. Allah hepimizden Razı olsun inşallah.
    Sende Allah'a emanet ol kardeşim.

    YanıtlaSil
  20. diyarbakırda askeri bölgede normalde parola bilmeyenin vurulduğu bir yerde bir kişi çıkıp bayrağı indirmiş basın işte tavizin sonucu diye başlık atmış gafletmi ne bilemiyoruz ancak bu tip hadiseler asker sivil akpli mhpli chp li v.b arasında gruplaşmayı artırır gördüklerimiz yeni büyük bir kumpas kuruluyor izlenimi veriyor inşaallah sonu bizdede bir sisi ye çıkmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim taksimde,okmeydanında yapamadıklarını
      Lice de yapmaya çalışıyorlar, strateji değişti.

      Sil
    2. iran ile yapılan anlaşma öncesi kışkırtma ve birilerine mesajdır.

      Sil
  21. 2001 yılında Erzurumda askerdeyken, Bölükte öğle vakti, Bölüğün önünde araçların yanında eğitim alırken Bölük komutanı kıdemli üsteğmen yanımıza geldi ve tam ayağa kalkacakken oturun çocuklar dedi,

    Biz oturuyoruz, o ayakta, biz PKK savaşını nasıl kazandık biliyor musunuz, savaş bizi çok yıpratıyordu (esasında onun dediği savaşı kaybediyorduk demişti), ne zaman dedi kobra helikopterlerini aldık, onları kuş gibi avladık dedi,

    Benim devrem Helikopter pilotuydu, 50 pkklıyı helikopteri ile yakalamıştı ve aynı siz nasıl bana aşağından bakıyorsanız, 50 pkklınında son baktığı şey devremin helikopteri idi dedi..

    Bize PKK ile yapılan savaşta 1990 - 1997 yılları anlatıyordu..

    Iyi bir insandı, bir kişiye bir kez el kaldırmadığı gibi, kimseyede el kaldırtmazdı ( O zamanlar askerin ülkeyi yönettiği devirdi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güç ve kuvvet Allah'a mahsustur..

      2007 yılında yapılan yatırım..

      Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) ihtiyaçlarını karşılamak için milli imkanlarla geliştirilen "Taaruz ve Taktik Keşif Helikopteri (ATAK)", Kara Havacılık Komutanlığında düzenlenecek törenle yarın teslim edilecek.

      TSK'nın ihtiyaçlarına uygun şekilde Taaruz ve Taktik Keşif Helikopteri üretilmesi amacıyla 2007 yılında imzalanan sözleşmenin ardından TUSAŞ tesislerinde üretilen ATAK, sahip olduğu tasarım özellikleri ve görev kabiliyetleriyle göz dolduruyor.


      Yakın hava desteği görevleri ve çok amaçlı görevler için iki tip olarak tasarlanan ATAK helikopteri, ağır silah yükü ile zorlayıcı "sıcak hava-yüksek irtifa" görevlerini başarıyla yerine getirebiliyor.


      ATAK, yakın hava desteği görevleri için güdümsüz roketler (76 adet) ve 20 milimetre top ile donatılmasının yanı sıra çok amaçlı görevlere uygun biçimde en modern elektronik harp gereçleri entegre edilerek, 8 güdümlü anti-tank füzesi "Mızrak", 12 güdümlü "Cirit", 2 "Stinger" ile görev yapabiliyor.


      TSK için 50 helikopterin tedarikine yönelik başlatılan program kapsamında, milli aviyonik ve silah sistemleri ile teçhiz edilmesi sonucu ortaya çıkan ATAK helikopteri, dünyada kendi sınıfındaki en etkin taarruz helikopteri olma özelliği taşıyor.


      TUSAŞ tesislerinde üretimi tamamlanan ilk ATAK helikopteri prototipi, ilk uçuşunu 17 Ağustos 2011'de gerçekleştirmişti.

      Ref : http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26575821.asp

      Sil
    2. Bu haberde İsrail'in hiç hoşuna gitmeyecek..

      Ankara Ruhani'yi ağırlıyor

      Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, resmi ziyaretler için Ankara'da bulunan İran İslam Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani'yi Çankaya Köşkü'nde törenle karşıladı.

      Ruhani'yi taşıyan makam aracına Çankaya Köşkü'ne girişinden tören alanına kadar Türkiye ve İran bayrakları ile tarihteki 16 Türk devletini temsil eden bayrakları taşıyan atlılar eşlik etti. 21 pare top atışı eşliğinde iki ülke milli marşlarının çalındığı törende Ruhani, Türkçe "Merhaba asker" diyerek onur kıtasını selamladı.

      Gül ve Ruhani, törenin ardından Büyük Şeref Kapısı önünde basın mensuplarına poz verdi. Karşılama töreninin ardından Gül ve Ruhani bir süre Çankaya Köşkü'nün balkonundan Ankara'yı seyretti.

      Törene Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, İçişleri Bakanı Erkan Ala, Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı katıldı.

      Baş başa ve heyetler arası görüşmelerin ardından Gül ve Ruhani ortak basın toplantısı düzenleyecek.

      Görüşmeler, İran'a nükleer programından dolayı uygulanan ambargonun kalkmasıyla birlikte iki ülke arasında ticaret hacmini 2015 yılında 30 milyar dolara çıkartma hedefiyle yapılacak. Türkiye-İran Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi de Ruhani ve Başbakan Tayyip Erdoğan'ın imzaları ile kurulacak.

      Sil
    3. HEDEF 30 MİLYAR DOLAR

      Ruhani'nin ikinci durağı ise Başbakanlık olacak. Erdoğan ve Ruhani'nin başkanlığında, iki ülkenin bakanlarının da katılımıyla kurulacak olan konsey ilk toplantısını yapacak. Ziyarete, 30 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefi damgasını vursa da ikili siyasi ilişkiler, enerji alanında işbirliği ve bölgesel gelişmeler de ele alınacak. Suriye konusunda istişarede bulunulacak.

      Resmi ziyaret gerçekleştiren yabancı liderlerin programları Anıtkabir ziyareti ile başlasa da Ruhani, Anıtkabir'e gitmeyecek. Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanı Ahmet Sever, AA'ya açıklamasında Türkiye ile İran arasında cumhurbaşkanları düzeyindeki protokolleri uygulama geleneğinde anıt mezar ziyaretlerinin yer almadığını bildirdi.

      1996'DAN SONRA İLK RESMİ ZİYARET

      İran'da bir yıl önce cumhurbaşkanlığına seçilen ve Ağustos ayında göreve başlayan Ruhani, Türkiye'ye ilk ziyaretini gerçekleştirecek. Öte yandan İran'dan Türkiye'ye Cumhurbaşkanı düzeyinde son resmi ziyaret 1996'da gerçekleşmişti. İran'ın Dördüncü Cumhurbaşkanı Haşimi Rafsancani, Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in daveti üzerine resmi ziyaret için Ankara'ya gelmişti.

      RUHANİ: TÜRKİYE, ÖNEMLİ BİR KOMŞU

      Türkiye'ye ilk resmi ziyarette bulunmak amacıyla yola çıkan İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, Ankara'ya hareketinden önce yaptığı açıklamada Türkiye'yi "önemli bir komşu" olarak niteledi. Ankara'da Suriye ve Irak'ı görüşeceğini de anlatan Ruhani, "İran terörizm ve aşırılıkla mücadele politikasını destekliyor ve bunun için uygun yolları Türkiye'deki mevkidaşlarımız ile görüşeceğiz" şeklinde konuştu.

      İran medyasına göre, Ankara ziyareti sırasında Cumhurbaşkanı Ruhani'ye Dışişleri, Yol ve Kentsel Planlama, Petrol, İletişim Teknolojileri, İç, İstihbarat, Kültür ve İslami Rehberlik ile Ekonomik İşleri'nden sorumlu Bakanlar eşlik edecek.

      Hasan Ruhani, Ankara'ya hareketinden önce havaalanında yaptığı a açıklamada Türkiye'nin bölgede önemli bir ülke olduğunu belirterek "Hükümet, başta Türkiye olmak üzere tüm komşularıyla ilişkileri güçlendirmek istiyor" dedi.

      İran'da yeni yönetimin göreve başlamasından bu yana Türkiye ile karşılıklı olarak ziyaretlerin yapıldığını anlatırken özellikle Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Tahran ziyaretine vurgu yapan Ruhai, Erdoğan'ın ziyareti sırasında ilişkilerin düzeyini yükseltilmesine karar verildiğini anımsattı.

      Ankara'da görüşmeler sırasında Suriye ve Irak'ın ele alınacağını da söyleyen Ruhani bunun yanı sıra Filistin, Kuzey Afrika ve tüm Ortadoğu'nun da görüşüleceğini söyledi. Ruhani "İran terörizm ve aşırılıkla mücadele politikasını destekliyor ve bunun sağlanması için uygun yolları Türkiye'deki karşıtlarımız ile görüşeceğiz" dedi.

      Ref : http://www.sabah.com.tr/Gundem/2014/06/09/ankara-ruhaniyi-agirliyor

      Sil
    4. 2016 Yılı Boğazlar Montrö antlaşması ( Kanal Istanbula farklı bakış açısı ) :

      A Haber’de Zeynep Bayramoğlu’nun sunduğu Kadraj programına katılan tarihçi Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu çarpıcı açıklamalarda bulundu.
      2016'da Montrö Boğazlar Sözleşmesi'nin yenileneceğini hatırlatarak "Başbakan istenilen sözleşmeye imza atmayacaktır" dedi. 31 Mart seçimlerinin çok önemli olduğunun altını çizen Sofuoğlu Başbakan Erdoğan'ı diktatörlükle suçlayanları eleştirerek "Aptal aydınlar Başbakan'ın ufkunu anlamıyor" ifadesini kullandı.

      BU BAŞBAKAN'A 2016'DA MONTRÖ'YÜ İMZALATAMAZLAR

      Abdulhamit tahta çıkar çıkmaz onların istediği padişah olmadığı anlaşılınca borcunu bir defada ödeyeceksin tek şartımız Mithat Paşa'yı affetmeniz dediler. Mithat Paşa üzerine niye düşüyorlar? Montrö Boğazlar Sözleşmesi'nin imzalanması yakınlaşıyor 2016, Kırım Ruslarca ilhak edildi. Bunlar tesadüfi değil. Bir müteahhit bir arsayı beğenir, satın alır, arsa sahibi satmak istemez, bu satmıyor ama çocuğu satmak istiyor. Der ki ben bunun babasını öldürürsem ben bu araziyi alırım der.

      Abdulhamit ülkeyi Birinci Dünya Savaşı'na sokmayacaktı. Mithat Paşa ülkeyi 93 Harbi'ne soktu. Abdulhamit sokmayacaktı. Birinci Dünya Savaşı öncesi Mithat Paşa muktedirdi, ülkeyi savaşa sokacak kişiyi aradılar. Almanlar ülkeyi savaşa sokacak kişiyi iktidara getirmek istedi. Abdulhamit ülkeyi Birinci Dünya Savaşı'na sokmayacağı için düşürüldü. 2016'da Montrö Anlaşmasını bu Başbakan'a imzalatamazlar. Rusya'nın sıcak denizlere inme manevrasıdır. resmin büyüğünü göremezseniz kaybedersiniz. Ortadoğu kaynakları Türkiye'ye akıyor. Kaynaklar eskiden Amsterdam, Brüksel'e akıyordu. Batı'daki krizleri başka türlü değerlendirmeyin Ağaoğlu'nun ofisinden açıklama yapıldı, şunu diyor, "iki üç günlük gözaltı sürecinde Ağaoğlu ofisinden üç dört milyar Dolar ya da Euro değerinde satış yapıldı" Ortadoğu'ya. Ağaoğlu gibi işadamları Ortadoğu'ya satış yapıp, Ortadoğu'dan sermaye çekiyor. Başbakan bu yüzden tehlikeli. O paralar Avrupa'ya gidiyordu. Yağmurun altında ıslanan araziyi alacak diye El Maktum için kıyamet koparıldı. El Makdum İngiltere'de Kraliçe tarafından karşılandı.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Mursi indirildi çünkü Süveyş'i Türkiye'ye kullandıracaktı. Abdulnasır, Süveyş'i millileştirdi, savaş açıldı kendisine. Süveyş şah damarıdır. birinci Dünya Savaşı Süveyş yüzünden çıkmıştır. Abdulhamit Hicaz Demiryolu ihalesini Almanya' ya verince İngiltere Süveyş'i işgal etti. Mursi'yi bundan bağımsız düşünemeyiz. istediğiniz kadar fabrikanız olsun, satamazsanız olmaz. Başbakan da bunu yaptı artık satacak imkanlara kavuşacaksınız. Toros tünelleri, Hicaz Demiryolları bugün yapılanlara bakın, hızlı trenler, bölünmüş yollar, yollar ticaret için önemli.

      APTAL AYDINLAR BAŞBAKAN'IN UFKUNU ANLAMIYOR

      Başbakan'ın aptal aydınlar tarafından anlaşılamayan ufku, Kanal İstanbul'dur. Panama ikinci kanalı atıyor. Büyük resmi görmeyip "rüşvet yolsuzluk" diyorlar. Neresi rüşvet yolsuzluk? Ülke kuşatılmış halde. Genelkurmay, Cumhurbaşkanılğı Başbakanlık dinleniyor. Senin dik duran bir liderin var. Davos neyi ifade ediyor, Türkiye'nin onurunu, haysiyetini ifade eden bir Başbakan var. Yunan gazetesi bile "bunu birisi İsrail'e yapmalıydı" diye yazdı. Diplomasi kuralları efendi ülkelere şöyle itaat edeceksiniz denilen teşrifat kuralıdır. İsrail uluslararası Madrid Görüşmeleri'ni "Cumartesi benim Şabat'ım" deyip çekip gidiyor.

      BAŞBAKAN ANA CADDEDE BİR YÜRÜDÜ O İŞ BİTTİ

      Arap Baharı bir projedir. Condoliza Rice'ın makalesini okuyun. 22 ülkenin rejimleri, coğrafyası, sınırları değişecek. Washington Post'a yazmış. İngiltere Mursi'yi o yüzden devirdi. "Arap Baharı" denildi, bu kadar operasyon yapıldı. Başbakan'ın bütün gayretleri Tunus ve Mısır'da Türkiye dostu kişiler seçildi. Türkiye dost elini uzattı. Yunus Emre ve Yurt Dışı Türkler kuruldu. Arap ülkelerinde altı büyükelçilik vardı. Bunun neresi diplomasi? Kırım'da çalıştım bir yıl. Kırım Tatarların Rus mafyası öldürüyordu, Başbakan geldi Kırım'ın ana caddesinde yürüdü o iş bitti. Şimdi Türkiye eski tarihi kodlarını hatırladı. Montrö'yü ihmal etmeyin, Kırım Ruslara hediye edildi. Batı'nın Kırım'ın Ruslarla işgali karşısındaki cümlelerine bir bakın, çok komik. ABD, Ukrayna'da daha fazla ileriye gitme diye açıklama yapıyor. Ruslar Güney'e iniyor. Türkiye tarihi kodlarını hatırladığı için. Mursi iktidarda kalsaydı, Suriye Türkiye'nin istediği gibi dönüşseydi ne olacaktı? Sizinle işbirliği yaparlarsa bütün Arap ülkeleri buna uyar. Batılılar bunu iyi bildiği için Dubai'de bu ülkenin ileri gelenlerini toplayıp, "Türkiye güçlenirse sizin petrollerinizden pay alır" dendi. Türkiye'nin güçlendiğini Türkiye'dekiler göremiyor. Başbakan gibi bir lider kaybedilirse Türkiye içine kapanacak.

      Ref : http://www.ihvanforum.org/showthread.php?144628-2016-da-Montrö-Boğazlar-Sözleşmesi-Yenilenecek-Ve-Erdoğan-O-Anlaşmayı-İmzalamayacak

      Sil
  22. Cumhurbaşkanlığı seçim süreci içinde toplumu gerecek provokasyonlar yoğunlaşıyor. Kutsallara dokunarak toplumun patlatılması hedefleniyor. Bayrak olayı İmralı'nın devreden çıkarılması girişimidir. Kandil Avrupa denetimindedir. Gezi'nin başka türü Lice'de tezgahlanıyor. Tabutların ard arda gelmesi, kanlı dönemin geri dönmesi isteniyor.
    Bayrak olayı bana göre Diyarbakır'daki anaların başlattığı eylemin PKK da yırtılmaya yol açmasından endişelenenlerin kutsalımıza dokunarak hassas kesimleri tahrik etme girişimidir.
    Suçu ve ihmali bulunanlar bulunmalı, cezası verilmeli, ama bu iş serinkanlılıkla yapılmalıdır. Fevri davranışlar Türkiyeyi yolundan uzaklaştırmamalıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bayrak olayı İmralı'nın devreden çıkarılması girişimidir. "

      Pek böyle düşünmüyorum; şu ihtimal de var: imralıyı "barış güvercini"+"sevgi kelebeği" olarak lanse etmek isteyenlerin, yine imralının bilgisi ve planı dahilinde yaptıkları bir girişim olabilir. Bakın, olaydan sonra Öcalan hemen bayrağa saygı dolu, barışsever (!) bir açıklama yaptı. ****İmaj düzeltmece bunlar.**** Geleceğe yatırım yapılıyor sanki. Eğer ev hapsi veya buna benzer plan varsa önümüzdeki 1 sene içinde, bunun alt yapısı hazırlanıyor. Öcalan "cici" gösterilecek ki, toplumsal infial minimum dereceye indirilsin. Ayrıca, öcalan'ın devre dışı kalmasını isteyen baronlar için bu tür ucuz, basit oyunlara gerek yok. Barış ve çözüm süreci sürsün diye, karşı taraftan özerklik talepleri gelirse cevap ne olacak? (bkz. dün HDP muş milletvekili 1 temmuza kadar süre vermiş, özerklik konusudna somut adım atılması için) Aman yolumuzdan uzaklaşmayalım, diye bunlara evet mi denilecek? Bunun ölçüsü sınırı nedir? Doğuda yollar kapatıldı, ciddi olaylar çıktı, bayrak indirildi, hepsine "provakasyon" diyerek, orada yapılacak herşeyi bu gözle mi göreceğiz artık çözüm sürecinin, c.başkanlığı seçiminin yüzü suyu hürmetine?

      Sil
  23. Hem Öcalan, hem KCK bayrak indirilmesini provokasyon olarak niteledi.
    Madem bu işi sahiplenmiyorlar, kutsallarımıza dokunarak Türk ve Kürtleri birbiriyle çatıştırmak isteyen iç ve dış odaklar kim?

    YanıtlaSil
  24. Ergün DİLER: 8 Temmuz 2014 Takvim

    Ankara tam 5 yıldır çok ama çok özel bir proje üzerinde çalışıyordu! Çok gizli yürütülen bu operasyonda sona gelindi! Final artık yakın!
    * Nasıl bir proje?
    Öncelikle Irak'ta yaşayan 2 milyon 350 bin TÜRKMEN'e TÜRK pasaportu verilecek!
    * Hepsi resmi olarak da Türk olacak!
    Evet! Sadece Irak'taki Türkmenler için değil bu uygulama! Suriye'de yaşayan soydaşlarınız da bu hesaba dahil edildi! Onlar da bundan yararlanacak! Bütün altyapı tamamlandı! Yakında düğmeye basılacak!
    * Çok önemli bir gelişme bu!
    Bence Cumhuriyet tarihinin en önemli projesi! Türkiye'de konuşulmadığını biliyorum! Ama müthiş bir iş bu! Türkmenler, kendi bölgelerinde yaşayacak ama pasaportları sayesinde Türk vatandaşı statüsüne kavuşacak. İngiltere ve Neo-
    Con ABD'nin karşı çıktığı en büyük etken bu.

    YanıtlaSil
  25. Bu yazıyı önemli buldum. İsteyen kaynağından okuyabilir. Yazının içeriği aslında çok ama çok ciddi Merak edenlere.....

    Paralel örgüte yeni ihale mi verildi?

    Almanya ve ABD'nin Türkiye'yi nasıl dinlediğine yönelik haberlerin ardı ardına servis edilmesi Paralel Örgüt'e yönelik operasyonları sabote etme amacı mı güdüyor?

    Kaynak: http://www.yenisafak.com.tr/yazarlar/IbrahimKaragul/paralel-orgute-yeni-ihale-mi-verildi/55647

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıdan bir bölüm:

      ortada dehşet verici bir ilke var: Kimler kimlerin yanında pozisyon alıyor. Paralel dinlemeler ortaya çıktığında bunun NSA'nın Türkiye ayağı olduğunu söyledim. Bunu ilk yazan da benim. Emniyet içindeki istihbarat yapısı aslında birilerinden ihale almış, o birilerinin Türkiye projesini gerçekleştirmek için görevlendirilmişti. Bu pazarlıkta kendilerine de Türkiye'de belli oranda iktidar alanı vadedildi.

      TAŞERONLARA YENİ İHALELER Mİ VERİLDİ?

      İçerideki taşeronlar dışarıdaki efendilerinin projelerini kendi projeleri sandı. Darbe yapmak, memleketin etkili isimlerini tasfiye etmek ve bir NSA-BND devleti kurmak istediler. Bu istihbarat teşkilatının söz konusu kişileri neden hedef aldığına iyi bakın. Yerli olan, Türkiyeli olan, büyük ülke ideali taşıyan, meydan okuyan ve yüz yıl sonra ülkesini ayağa kaldırmak isteyen herkesi hedef alıyorlardı. İçerideki taşeron beyinsizler ise bunun kendi projeleri olduğunu söylüyor, kendilerine inanan kitleyi öyle kandırıyorlardı.

      Ülkelerini NSA ve BND gibi istihbarat teşkilatlarına sattılar. İşte bu ihanetti. İşte bu, ülkesini, vatanını ve milletini başkalarına peşkeş çekmekti. İşte, küresel dinleme ağında asıl sorgulanacak durum budur: kim, nerede pozisyon alıyor?

      Ya hainsiniz ya vatansever. Ya CIA-Mossad-BND'ye çalışırsınız ya da Türkiye'ye, ülkenize, vatanınıza.

      Küresel dinlemeye yönelik haber servisleri zihinleri karartma amacı taşıyor. Bütün haberlerin merkezine Türkiye'yi koyanlar, Türkiye kamuoyuna bir şeyler servis ediyor. Bu servis içerideki malum medya üzerinden işleniyor, hedefine ulaştırıyor. NSA ve BND dinleme haberlerinden daha çok bu servis haberlerin amacı dikkat çekici.

      Birileri içerideki ortaklarını, taşeronlarını korumaya çalışıyor sanırım. Ama bence daha fazlası var. 17-25 Aralık darbe teşebbüsü benzeri yeni bir istihbarat ortaklığı kendini hissettiriyor. Yakında kokusu çıkar. Bakalım arkasından ne gelecek....

      Sil
    2. admin kardeşim aşk olsun...hiç öyle şey olur mu aa ne ayıp...
      onlar nsa'yı bnd'yi İRŞAD ediyorlar...

      Sil