.

ALLAH; DEVLETE, MİLLETE VE ORDUMUZA ZEVAL VERMESİN

7 Aralık 2013 Cumartesi

BİR SİLAH ŞİRKETİ BİLE MANŞET BELİRLİYORSA

İbrahim Karagülİbrahim Karagül

Meğer yıllardır tam bir esaret ilişkisi yaşıyormuşuz. Onlar ne diyorsa yapıyor, onlar ne satıyorsa alıyor, onlar kaç milyar dolar dese ödüyormuşuz.Ticaret değil tek yönlü dayatma, bir zorunlu satın alma hali söz konusuymuş. 'Bizde yok şu ülkeden alın' talimatlarına aynen uyuyormuşuz. İsrail'le silah anlaşmalarımızın temelinde de bu varmış. Askeri ihaleler dediğimiz şey, rekabetten yoksun, siyasi şartlara bağlı, iktidar vaatleriyle bağlantılı tamamen mecburi bir satın alma haliymiş. Yani aslında ortada ihale falan yokmuş.Türkiye'nin milyar dolarları ABD silah şirketlerine akarken, Anadolu insanının alın teri bu şirketleri beslerken, askeri açıdan bağımlı halde tutulan bu ülkenin savunma sanayii de yok ediliyormuş. Bu çark altmış yıldır hep böyle dönmüş.

Makalenin devamı için tıklayınız...
http://yenisafak.com.tr/yazarlar/IbrahimKaragul/bir-silah-sirketi-bile-manset-belirliyorsa/43409

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder